Wednesday, August 31, 2011

~LoNg tIme No c~

saLam, camaT ari raye sume..2ari raye penat sgt rase..tp yg bestnye aku still dpt duit raye..haha..so, my life now..hurrmm..ok kot...nextweek dh stat keje at perodua, keje dkt dgn umah.huhu..

abg akU la mntk keje area2 cni je..cz mak aku nk g haji..senang la nk tgkkan ayah aku yg x bape sihat...xpela huda, pengorbanan seorg anak tuk ayahnya..huhu..tertouching plak mlm2 nehh...xceli x sabo nk keje..hehe..sure 1 pengalaman baru menjelma...sambil2 keje, sambil sibuk wat pesiapan kawen...

oooooohh noo...tinggal kurang 3 bln je aku iduP bujang, smlm time salam ngn mak abah msg2 nangis, mak ckp..ni la last mak raye ngn awak, tahun dpn awk dh ade laki...uwaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!hurrmmm..tah la..sedih pun ade bl mak ckp cmtu..hope bakal suami aku tu leh la jage aku baik2...huhu...

arini..hati ade rase sikit sakit..skema tol ayat..hahaha..mane x nye, bla...bla..blaa...mls tulis..hope ade la jln tuk berdamai kan..aku dh biase cmni..jgn 1day sabar tu xde, tau la langit tu tinggi or rendah..

arI raye so far ramai nk dtg umah..tp wat mase ni xde mood nk layan dirg..so aku bg mcm2 alasan...pg raye tekezut dgn 1 kol from sumbody...org lain yg aku arapkan kol, tp org lain yg kol..ade aku kesah!!huhu..k la...lame sgt aku x update blog..tulis pun merapu je..

salam semua...

No comments:

Post a Comment